Automatisering af bogholderi

Book gratis møde: Følger du den nye lovgivning for automatisk bogholderi?

Den nye bogføringslov, som blev vedtaget i maj 2022, betyder at de fleste danske virksomheder er omfattet af de nye regler for automatisk bogholderi. Datoerne for de oprindelige frister er blevet skubbet, hvilket giver dig bedre tid, til at vælge de helt rette systemer.

Det er derfor nu, du har tiden til at få den rette rådgivning om digitalisering af dit bogholderi.

Tilbud til dig: Gratis rådgivningsmøde hvor vi kortlægger din virksomheds behov.

 

Vores digitaliseringsteam er klar til at rådgive dig.

Statsautoriseret revisor, Thomas Søgaard og revisor Michelle Viskum Nissen er et stærkt hold, når det kommer til digitalisering.

Thomas har i flere år hjulpet virksomheder til at optimere deres systemer, og Michelle er godkendt rådgiver hos SMV:Digital.

Gør brug af vores ekspertise. Det er ikke ligegyldigt, hvilket bogføringssystem, du vælger.

Selvom fristen for krav om et fuldt digitaliseret bogholderi er blevet skubbet, er 2023 stadig året, hvor du får brug for at finde det helt rigtige bogføringssystem, så du er klar. I løbet af dit rådgivningsmøde kortlægger vi dine behov og finder de systemer, der passer bedst til lige præcis din virksomhed.

Book gratis møde

Hvad betyder den nye bogføringslov for din virksomhed?

Hvis du har pligt til at bogføre digitalt, skal du sørge for at vælge et bogføringssystem, som overholder kravene fra erhvervsstyrelsen. Der findes mange forskellige systemer, som er udviklet til forskellige virksomhedsstørrelser, og de skal give den nødvendige sikkerhed for opbevaring af oplysninger.

Vi kan hjælpe dig med at finde det rette system, som passer bedst til din forretning.

Hvilke systemer er bedst til automatisk bogholderi?

Det kan variere meget fra virksomhed til virksomhed, hvilket system der passer bedst. Har du en mindre virksomhed med få ansatte, skal du have et andet bogføringssystem end en virksomhed, der har behov for at kunne integrere med lagerstyring, lønsystemer og webshop.

Vi har overblikket over systemerne og kan hjælpe dig med at finde det, som passer bedst til din virksomhed, og hjælper også med at sætte det op.

Overvejer du outsourcing af dit bogholderi?

Du kan også vælge at outsource dit bogholderi til os. Med en ekstern bogholder hos Attent slipper du for at bekymre dig om alt er lavet korrekt – det skal vi nok sørge for.

Det er især når din virksomhed vokser, at opgaverne omkring bogholderiet fylder mere og bliver mere komplicerede. Måske det var tid til at lade os hjælpe?

Læs mere om outsourcing af bogholderi

Book et gratis rådgivningsmøde

Lige nu kan du få et gratis og uforpligtende rådgivningsmøde, hvor vi sammen kortlægger dine behov og finder frem til de bedste systemer til din virksomhed.

Udfyld formularen herunder – gerne med en foreslået mødedato – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Vi håber vi ses!